تطبیق کار با صحنه می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد. همانطور که دیو مالوی، در سال 1812 می گوید: "جالب ترین چیز در مورد خواندن متون قدیمی، شما متونی را می شناسید که صد سال پیش، 500 سال پیش، هزاران سال پیش نوشته شده اند، این است که چقدر انسان ها تغییر کرده اند. میدانید که چگونه در تمام این متنهای کلاسیک، این شخصیتها را میبینید که کارهایی انجام میدهند، به چیزهایی فکر میکنند و چیزهایی میگویند که خود شما همین دیروز گفتید، یا دوستانی داشتید که آن کارها را نیز انجام میدادند." در این قسمت از «کار در تئاتر» به بررسی روند اقتباس در تئاتر می پردازیم. با کاوش در اثر شگفت انگیز کیت همیل و اقتباس او از حس و حساسیت جین آستن در Bedlam در سال 2016 (به کارگردانی اریک تاکر) و سیر کردن در ذهن آثار دیو مالوی در مورد جنگ و صلح و موبی دیک (به کارگردانی راشل چاوکین). )، متوجه میشویم که برای یافتن داستانی برای صحنه چه چیزی لازم است، آن را به درستی شکل میدهیم و تصمیم میگیریم چه چیزی را پشت سر بگذاریم.