تکنیک های نورپردازی فیلم می تواند ساده باشد، به خصوص با تنظیم نور سه نقطه ای ساده. اما این بدان معنا نیست که شما هنوز نمی توانید به آن نگاه سینمایی دست پیدا کنید. نور سینمایی را می توان با 3 منبع نور اصلی به دست آورد - نور کلید، نور پر و نور پس زمینه. این ترکیب در اکثر تنظیمات نورپردازی فیلم استفاده می شود و هر نور عملکردی را انجام می دهد. آنچه ما می خواهیم در این ویدیو بررسی کنیم این است که نور پرکننده چقدر برای ظاهر و احساس کلی یک عکس مهم است. از بین هر سه چراغ، چراغ پرکننده ممکن است مهمترین باشد. نسبت کنتراست رابطه بین نور کلید و نور پر است - به طور خلاصه، نور پرکننده بیشتر کنتراست روشنایی کم را ایجاد می کند، در حالی که نور پرکننده کمتر، نور کنتراست بالاتری را به دست می آورد. نسبت کنتراست همه چیز در مورد تعیین حال و هوای یک صحنه است و اینجاست که هدف پرکننده نور بسیار مهم می شود. بنابراین بسیاری از تکنیک های نورپردازی فیلم حول تنظیم نسبت کنتراست از طریق افزایش یا کاهش سطح نور پر می گردند. یکی دیگر از جنبه های تکنیک های نورپردازی فیلم، قرار دادن هر یک از این چراغ ها است. در بسیاری از موارد، نور کلید در "سمت هوشمند" سوژه قرار می گیرد - یعنی در طرف مقابل دوربین - و نور پرکننده اغلب از همان سمت دوربین به سمت سوژه نشانه می رود (یعنی ، "سمت گنگ"). این یک قانون سخت و سریع در نورپردازی سینمایی نیست، اما برای ایجاد لایهای از عمق در تصویر شگفتانگیز است. به دلایل زیادی، میتوانید آن را تغییر دهید (به عنوان مثال، کلید کناری گنگ و پر کردن کنار هوشمند). این فقط به صحنه و نحوه ثبت لحظه بستگی دارد. بنابراین بسیاری از تکنیک های نورپردازی فیلم حول تنظیم نسبت کنتراست از طریق افزایش یا کاهش سطح نور پر می گردند. یکی دیگر از جنبه های تکنیک های نورپردازی فیلم، قرار دادن هر یک از این چراغ ها است. در بسیاری از موارد، نور کلید در "سمت هوشمند" سوژه قرار می گیرد - یعنی در طرف مقابل دوربین - و نور پرکننده اغلب از همان سمت دوربین به سمت سوژه نشانه می رود (یعنی ، "سمت گنگ"). این یک قانون سخت و سریع در نورپردازی سینمایی نیست، اما برای ایجاد لایهای از عمق در تصویر شگفتانگیز است. به دلایل زیادی، میتوانید آن را تغییر دهید (به عنوان مثال، کلید کناری گنگ و پر کردن کنار هوشمند). این فقط به صحنه و نحوه ثبت لحظه بستگی دارد. بنابراین بسیاری از تکنیک های نورپردازی فیلم حول تنظیم نسبت کنتراست از طریق افزایش یا کاهش سطح نور پر می گردند. یکی دیگر از جنبه های تکنیک های نورپردازی فیلم، قرار دادن هر یک از این چراغ ها است. در بسیاری از موارد، نور کلید در "سمت هوشمند" سوژه قرار می گیرد - یعنی در طرف مقابل دوربین - و نور پرکننده اغلب از همان سمت دوربین به سمت سوژه نشانه می رود (یعنی ، "سمت گنگ"). این یک قانون سخت و سریع در نورپردازی سینمایی نیست، اما برای ایجاد لایهای از عمق در تصویر شگفتانگیز است. به دلایل زیادی، میتوانید آن را تغییر دهید (به عنوان مثال، کلید کناری گنگ و پر کردن کنار هوشمند). این فقط به صحنه و نحوه ثبت لحظه بستگی دارد. یکی دیگر از جنبه های تکنیک های نورپردازی فیلم، قرار دادن هر یک از این چراغ ها است. در بسیاری از موارد، نور کلید در "سمت هوشمند" سوژه قرار می گیرد - یعنی در طرف مقابل دوربین - و نور پرکننده اغلب از همان سمت دوربین به سمت سوژه نشانه می رود (یعنی ، "سمت گنگ"). این یک قانون سخت و سریع در نورپردازی سینمایی نیست، اما برای ایجاد لایهای از عمق در تصویر شگفتانگیز است. به دلایل زیادی، میتوانید آن را تغییر دهید (به عنوان مثال، کلید کناری گنگ و پر کردن کنار هوشمند). این فقط به صحنه و نحوه ثبت لحظه بستگی دارد. یکی دیگر از جنبه های تکنیک های نورپردازی فیلم، قرار دادن هر یک از این چراغ ها است. در بسیاری از موارد، نور کلید در "سمت هوشمند" سوژه قرار می گیرد - یعنی در طرف مقابل دوربین - و نور پرکننده اغلب از همان سمت دوربین به سمت سوژه نشانه می رود (یعنی ، "سمت گنگ"). این یک قانون سخت و سریع در نورپردازی سینمایی نیست، اما برای ایجاد لایهای از عمق در تصویر شگفتانگیز است. به دلایل زیادی، میتوانید آن را تغییر دهید (به عنوان مثال، کلید کناری گنگ و پر کردن کنار هوشمند). این فقط به صحنه و نحوه ثبت لحظه بستگی دارد. این یک قانون سخت و سریع در نورپردازی سینمایی نیست، اما برای ایجاد لایهای از عمق در تصویر شگفتانگیز است. به دلایل زیادی، میتوانید آن را تغییر دهید (به عنوان مثال، کلید کناری گنگ و پر کردن کنار هوشمند). این فقط به صحنه و نحوه ثبت لحظه بستگی دارد. این یک قانون سخت و سریع در نورپردازی سینمایی نیست، اما برای ایجاد لایهای از عمق در تصویر شگفتانگیز است. به دلایل زیادی، میتوانید آن را تغییر دهید (به عنوان مثال، کلید کناری گنگ و پر کردن کنار هوشمند). این فقط به صحنه و نحوه ثبت لحظه بستگی دارد.