main background

پاسخ به سوالات متداول

۱. چگونه در سایت فیاتر ثبت نام کنم؟

ثبت نام در فیاتر با شماره تلفن همراه انجام می گیرد. پس از انتخاب گزینه ورود/عضویت، شماره تلفن همراه خود را وارد می کنید. سپس دکمه ادامه را زده و کد تایید از طریق پیامک برای شما ارسال می شود. پس از وارد کردن کد ، ثبت نام شما کامل می گردد.

۲. چطور می توانم اشتراک خریداری کنم؟

پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری،به صفحه خرید اشتراک مراجعه کرده و پلن مورد نظر خود را انتخاب ، وارد درگاه پرداخت امنِ فیاتر شده و مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید،کار تمام است و میتوانید از تمامی ویدئو های موجود استفاده بفرمایید.

٣. چرا باید برای تماشای فیلم ها اشتراک تهیه کنم؟

حقوق صاحبین اثر تمامی فیلم های آموزشی،فیلم تئاترها و مستندات موجود در فیاتر(ترجمه،زیرنویس و قابل پخش شدن) بصورت کاملا قانونی خریداری شده و در فیاتر قرار داده شده اند. شما با پرداخت مبلغ مربوط به خرید اشتراک در عین اینکه فیلم را قانونی تماشا می کنید، از صاحبین اثر نیز حمایت می کنید و باعث تولید محتوای با کیفیت تر خواهید شد. ضمنا شما با خرید اشتراک در طول مدت تعیین شده، به تمامی محتواهای فیاتر دسترسی خواهید داشت و میتوانید هر کدام را هر چند بار که خواستید تماشا کنید.

۴. آیا می توانم فیلم ها را دانلود کنم؟

خیر،بدلیل سیاست های فیاتر،حفظ حقوق مادی و معنوی و همچنین جلوگیری از پخش غیر قانونی اثر امکان دانلود به هیچ طریقی ممکن نیست.اما سعی شده است برای تمامی کاربران با هر نوع سرعت اینترنتی با کیفیت قابل قبول ، محتوای فیاتر بدون دردسرهای موجود از قبیل پر شدن حافظه پلتفرم های مختلف ، بصورت آنلاین پخش گردد.

۵. با خرید اشتراک فیاتر ترافیک مصرفی اینترنت  من نبم بها محاسبه خواهد شد؟

بله.ترافیک مصرفی تمامی مشترکینی که با آی پی داخل کشور وارد سایت شده اند نیم بها محاسبه خواهد شد.بدیهی است در صورت استفاده از هرگونه فیلتر شکن و نرم افزار تغییر آی پی اینترنت شما تمام بها محاسبه خواهد شد.

۶. در هنگام پخش فیلم ها از فیاتر، ارور دریافت می کنم. مشکل از کجاست؟

چنانچه حین پخش با هرگونه خطا مواجه شدید به صفحه پشتیبانی  مراجعه و مشکل خود را مطرح نمایید تا در اولین فرصت مشکل را بررسی و برطرف کنیم.

۷. اشتراک من فعال شده است اما فیلم ها برایم به نمایش در نمی آید؟

قبل از ارتباط با واحد پشتیبانی یکبار بصورت کامل از حساب کاربری خود خارج و دوباره وارد شوید،درصورت حل نشدن مشکل آن را با واحد پشتیبانی در میان گذاشته تا در اسرع وقت مشکل شما را برسی و حل نمایند.

۸. به صورت همزمان چند کاربر می توانند از اکانت یک شخص استفاده کنند و فیلم ببینند؟

با یک ip می توان روی هر چند دستگاه که بخواهید به صورت همزمان فیلم تماشا کنید. اما در صورتی که با بیش از یک ip اقدام به تماشای فیلم کنید، خطای پخش همزمان دریافت خواهید کرد. ضمن اینکه به کاربران گرامی توصیه می شود اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

۹. فیلم های فیاتر در تلویزیون هوشمند من پخش نمی شود. مشکل از کجاست؟

چنانچه حین پخش با تلویزیون هوشمند با هرگونه مشکلی مواجه شدید، به صفحه پشتیبانی  مراجعه و جزییات مشکل خود را مطرح نمایید. در نظر داشته باشید که ممکن است دستگاه شما، سیستم پخش فیلم در فیاتر را پشتیبانی نکند، اما سعی ما بر این است که راه حلی برای تمامی مشکلات شما پیدا کنیم.

۱۰. در صورت بروز مشکل در خرید از فیاتر مانند فعال نشدن اشتراک و یا ثبت نشدن پرداخت، امکان پیگیری از چه طریقی وجود دارد؟

چنانچه جهت خرید اشتراک اقدام کرده اید و مبلغی از حساب شما کم شده اما پرداخت صورت نگرفته، لطفا تا ۷۲ ساعت تامل کنید تا پول به حساب شما بازگردد. پس از سپری شدن این مدت، چنانچه مبلغ به حساب شما بازنگشت، می توانید شماره کارت بانکی که پرداخت با آن صورت گرفته را به همراه تاریخ خرید برای ما از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید تا بررسی شود. اگر پرداخت در فیاتر برگشت خورده بود و مبلغ به شما بازنگشت، می بایست با پشتیبانی درگاه بانکی مورد نظر تماس بگیرید.

در نظر داشته باشید مسئولیت استفاده و ورود به درگاه پرداخت با هرگونه فیلتر شکن و نرم افزار تغییر آی پی متوجه شما می باشد و فیاتر هیچ گونه مسئولیتی در مورد عواقب کسر وجه و هک شدن حساب بانکی شما را توسط کلاه برداران اینترنتی نمی پذیرد.

۱۱. کاربران مقیم خارج از کشور به چه ترتیب می توانند اشتراک فیاتر را تهیه کنند؟

خرید اشتراک از فیاتر در حال حاضر تنها با کارت های بانکی شبکه شتاب ایرانی قابل خرید می باشد.

۱۲ . محتوای جدید کِی اضافه می گردد؟

سعی شده است بصورت هفتگی محتوای جدید در دسترس گاربران قرار بگیرد.

۱۳. چطور می توانم از اضافه شدن محتوای جدید با خبر شوم؟

با عضویت در صفحه شبکه اجتماعی فیاتر بخصوص اینستاگرام فیاتر می توانید در جریان تمامی اخبار سایت قرار بگیرید.

۱۴. من علاقه من هستم با تیم فیاتر همکاری کنم،آیا میتوانم همکار شما شوم؟

بله.لطفا از طریق فرم تماس با ما توانایی ها و تخصص های خود را همراه با رزومه ارسال کرده تا در اولین فرصت برسی گردد.

۱۵ . چرا فیلم تئاتر ایرانی در سایت قرار نمی دهید؟

از آنجا که کیفیت فنی تصویر برداری و همچنین کیفیت آثار برای فیاتر بسیار حائز اهمیت می باشد در صورت معرفی و یافتن چنین آثاری حتما خریداری شده و در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

۱۶ . آیا می توانم پیشنهاد قراردادن محتوای خاصی دهم؟

بله. پیشنهادات شما باعث بالا رفتن کیفیت فیاتر می شود،از قسمت تماس با ما پیشنهاد خود را با ما در میان بگذارید.