سوالات متداول

۱. چگونه در سایت فیاتر ثبت نام کنم؟

ثبت نام در فیاتر با شماره تلفن همراه و انتخاب یک رمز عبور انجام می گیرد. پس از وارد کردن شماره تلفن همراه،انتخاب رمز ورود و تکرار آن ثبت نام شما کامل می گردد.

۲. چطور می توانم اشتراک خریداری کنم؟

پس از ثبت نام،به صفحه خرید اشتراک مراجعه کرده،پلن مورد نظر خود را انتخاب،وارد درگاه پرداخت شده و با استفاده از کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب هزینه اشتراک خود را پرداخت نمایید،کار تمام است و می توانید از تمامی ویدئو های موجود استفاده بفرمایید.

٣. چرا باید برای تماشای فیلم ها اشتراک تهیه کنم؟

حقوق صاحبین اثر تمامی فیلم های آموزشی،فیلم تئاترها و مستندهای موجود در فیاتر(ترجمه،زیرنویس و قابل پخش شدن) بصورت کاملا قانونی خریداری و در فیاتر قرار داده شده اند. شما با پرداخت مبلغ مربوط به خرید اشتراک در عین اینکه فیلم را قانونی تماشا می کنید، از صاحبین اثر نیز حمایت می کنید و باعث تولید محتوای با کیفیت خواهید شد. ضمنا شما با خرید اشتراک در بازه زمانی مشخص شده، به تمامی محتوای فیاتر دسترسی خواهید داشت و میتوانید به دفعات تماشا کنید.

۴. آیا می توانم فیلم ها را دانلود کنم؟

بله در حال حاضر امکان تماشای آنلاین و دانلود با اینترنت نیم بها و حداکثر 10 فیلم در ماه،برای مشترکین فیاتر فراهم گردیده است.

۵. با خرید اشتراک فیاتر ترافیک مصرفی اینترنت  من نیم بها محاسبه خواهد شد؟

بله.ترافیک مصرفی تمامی مشترکینی که با آی پی داخل کشور وارد سایت شده اند نیم بها محاسبه خواهد شد.بدیهی است در صورت استفاده از هرگونه فیلتر شکن و نرم افزار تغییر آی پی اینترنت شما تمام بها محاسبه خواهد شد.

۶. در هنگام پخش فیلم ها از فیاتر، ارور دریافت می کنم. مشکل از کجاست؟

چنانچه حین پخش با هرگونه خطا مواجه شدید به صفحه پشتیبانی  مراجعه و مشکل خود را مطرح نمایید تا در اولین فرصت مشکل را بررسی و برطرف کنیم.

۷. اشتراک من فعال شده است اما فیلم ها برایم به نمایش در نمی آید؟

قبل از ارتباط با واحد پشتیبانی یکبار بصورت کامل از حساب کاربری خود خارج و دوباره وارد شوید،درصورت حل نشدن مشکل آن را با واحد پشتیبانی در میان گذاشته تا در اسرع وقت مشکل شما را برسی و حل نمایند.

۸. به صورت همزمان چند کاربر می توانند از اکانت یک شخص استفاده کنند و فیلم ببینند؟

با یک ip می توان روی هر چند دستگاه که بخواهید به صورت همزمان فیلم تماشا کنید. اما در صورتی که با بیش از یک ip اقدام به تماشای فیلم کنید، خطای پخش همزمان دریافت خواهید کرد. ضمن اینکه به کاربران گرامی توصیه می شود اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

۹. فیلم های فیاتر در تلویزیون هوشمند من پخش نمی شود. مشکل از کجاست؟

چنانچه حین پخش با تلویزیون هوشمند با هرگونه مشکلی مواجه شدید، به صفحه پشتیبانی  مراجعه و جزییات مشکل خود را مطرح نمایید. در نظر داشته باشید که ممکن است دستگاه شما، سیستم پخش فیلم در فیاتر را پشتیبانی نکند، اما سعی ما بر این است که راه حلی برای تمامی مشکلات شما پیدا کنیم.

۱۰. در صورت بروز مشکل در خرید از فیاتر مانند فعال نشدن اشتراک و یا ثبت نشدن پرداخت، امکان پیگیری از چه طریقی وجود دارد؟

چنانچه جهت خرید اشتراک اقدام کرده اید و مبلغی از حساب شما کم شده اما پرداخت صورت نگرفت، لطفا تا ۷۲ ساعت تامل بفرمایید تا مبلغ کسر شده به حساب شما بازگردد. پس از سپری شدن این مدت، چنانچه مبلغ به حساب شما واریز نگردید، می توانید شماره کارت بانکی که پرداخت با آن صورت گرفته،به همراه تاریخ خرید از طریق صفحه پشتیبانی ارسال کرده تا بررسی شود. اگر پرداخت در فیاتر برگشت خورده و مبلغ به حساب شما عودت داده نشده است، می بایست با پشتیبانی درگاه بانکی مورد نظر تماس بگیرید. در نظر داشته باشید مسئولیت استفاده و ورود به درگاه پرداخت با هرگونه فیلترشکن و نرم افزار تغییر آی پی متوجه شما می باشد و فیاتر هیچ گونه مسئولیتی در مورد عواقب کسر وجه و هک شدن حساب بانکی شما را توسط کلاه برداران اینترنتی نمی پذیرد.

۱۱. کاربران مقیم خارج از کشور به چه ترتیب می توانند اشتراک فیاتر را تهیه کنند؟

خرید اشتراک از فیاتر در حال حاضر تنها با کارت های بانکی شبکه شتاب ایرانی قابل خرید می باشد.

۱۲ . محتوای جدید کِی اضافه می گردد؟

سعی شده است بصورت هفتگی محتوای جدید در دسترس گاربران قرار بگیرد.

۱۳. چطور می توانم از اضافه شدن محتوای جدید با خبر شوم؟

با عضویت در صفحه شبکه اجتماعی فیاتر بخصوص اینستاگرام فیاتر می توانید در جریان تمامی اخبار سایت قرار بگیرید.

۱۴. من علاقه مند هستم با تیم فیاتر همکاری کنم،آیا میتوانم همکار شما شوم؟

بله.لطفا از طریق راه ارتباطی واتس اپ توانایی ها و تخصص های خود را همراه با رزومه ارسال کرده تا در اولین فرصت برسی گردد.

۱۵ . چرا فیلم تئاتر ایرانی در سایت قرار نمی دهید؟

از آنجا که کیفیت فنی تصویر برداری و همچنین کیفیت آثار برای فیاتر بسیار حائز اهمیت می باشد در صورت معرفی و یافتن چنین آثاری حتما خریداری شده و در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

۱۶ . آیا می توانم پیشنهاد قراردادن محتوای خاصی دهم؟

بله. پیشنهادات شما باعث بالا رفتن کیفیت فیاتر می شود،از طریق راه ارتباطی واتس اپ پیشنهاد خود را با ما در میان بگذارید.